torsdag 18 maj 2017

GOD MORGON & GODNATT EN STUND












Ems och Lissielusen hälsar att ni är för söta med era hälsningar och fina ord till dom (och ni som tycker hon är för mager - yes vi har stenkoll på det! Ni skulle sett henne när hon kom:S Men nu tar det sig för var dag, nu när fröken kräsen lugnat ner sig och börjat mumsa ordentligt av sin noga uträknade foderstat och känner att hennes hem är hos oss:) 100 pannor upp och 100 to go;) Mat och motion, motion och mat är vår vardag he he;)





Hej och god morgon!






Kom hem här precis nyss och nu är det godnatt för mig en stund Zzzz. Måste sova efter natten som gått i ett på jobbet. Men bara en stund, sen ska jag till stallet med Emma hurra. Igår tog ju N och Ems stallet och idag är det min tur igen:) Längtar ihjäl mig bara jag missar en dag där;)


Ikväll sen tänker vi grilla. Åh vad gott. Älskar grillsäsongen mmm. Vad är era bästa grillrätter? Berätta gärna, vill ha massa inspiration på ny mat. Lätt att fastna i samma grill hela tiden annars:)



Vi ses snart igen finisar!




KRAM










1 kommentar:

Karolina sa...

Vad härligt det låter och vilken fantastisk kvalitetstid ni får tillsammans utan mobiler och paddor!

Min favoriträtt att grilla är flankstek (salt, peppar och bara några minuter på varje sida) med grillad vitkål som man gör en god sallad på sen! Bästa maten!!